Hyödyllisiä vinkkejä

Kun itse asiassa talossa sytytetään kynttilä. Harva tietää tämän enää

15views

Romaniassa kynttilän sytytys on rituaali, joka muistuttaa jumalallista voimaa. Ne, joilla on tapana sytyttää kynttilä ikonin edessä, uskovat suurimman osan ajasta, että Jeesus Kristus valvoo heitä. Harvat ihmiset kuitenkin tietävät, milloin kynttilä todella syttyy.

Mitä kynttilän syttyminen ja sen valo tarkoittaa

Kynttilän syttäminen voi edustaa rauhan ja siunauksen hetkiä monille ihmisille. Yleensä sanotaan, että kynttilän valossa Jeesus Kristus toimii ja opastaa niitä, jotka ovat jumissa tai joilla on ongelmia.

Kirkossa papit sanovat hyvin usein, että kynttilän syttäminen merkitsee rakkautta ja uskoa Jumalaan. Ihmiset, jotka päättävät sytyttää kynttilöitä omassa kodissaan, nauttivat jumalallisesta suojasta.

Jeesuksen Kristuksen sanat kirjoitettuna Raamattuun, ”Minä olen maailman valo, joka minua seuraa, ei vaella pimeydessä” ne ovat kaunopuheisia uskoville. Juuri tästä syystä kynttilän sytyttäjiä ohjataan tielle pelastukseen.

Kynttilät ovat yleensä osa rukousprosessia. Kristityt säilyttävät niitä talossa ikonin vieressä. On suositeltavaa pitää rukous kynttilän palaessa.

Mikä on paras aika sytyttää kynttilä?

Kristityt voivat sytyttää kynttilöitä joka päivä, jotta he voivat nähdä todellisia ihmeitä. Papit yleensä neuvovat naisia, että ensimmäinen asia, jonka he tekevät aamulla, on sytyttää kynttilän talossa.

Ajassa, jonka nainen voi tehdä joka aamu. Kun se on sytytetty, se voi tehdä ristin merkin. Hän voi myös sanoa lyhyen rukouksen miehensä, lastensa ja kaikkien läheistensä puolesta.

Sanotaan, että niin kauan kuin kynttilä palaa talossa, suojelusenkeli valvoo siellä asuvia. Lisäksi, jos sytytät kynttilän, lähdet kotoa ja huomaat sen sammuneen, sanotaan, että enkeli tarkkailee edelleen, jotta sinulle ei tapahdu mitään pahaa.

Huonoimmissa tapauksissa, jos lähdet kotoa ja kuolet matkalla, kynttilän valo ohjaa sinua matkalla eteenpäin. Toisin sanoen, et kuole pimeyteen.

Kristittyjen täytyy tietää se. Öljy voi olla oliivi- tai auringonkukkaöljyä, ja Sfântul Maslun pappien on vastaanotettava ja pyhitettävä se.

Pyhitettyä öljyä ei koskaan heitellä kynttilästä, vaan sitä täydennetään kulutuksen mukaan. Öljyä lisättäessä on suositeltavaa esittää toive, sanoa rukous ja sanoa kolme rukousta.